Prosjekt-brief

En design-brief for din logo bør inneholde grunnleggende informasjon om din virksomhet, ønsket stil, prosjektets tidsaspekt og budsjett. En slik brief bør være grundig og nøyaktig, for å sikre at vi er på lik linje. Da blir det endelige resultatet best, og budskapet riktig for din virksomhet!

Utfordringen

Designprosessen er nettopp det: En prosess. Finn ut hva du vil fortelle med logoen, og hvilke elementer som bør være med. Selv om en fantastisk logo kan bli laget på noen få timer, tar det som regel tid før vi er helt i mål. Derfor er det lurt å bruke tid på både briefing og selve prosessen, for best mulig resultat.

Løsningen

En godt skrevet brief setter oss på rett spor. For å gjøre briefen enkel og forståelig, kan det være lurt å lage et “moodboard”. Det er et svært nyttig verktøy. Her kan du legge inn fargepaletter, elementer fra andre logoer du liker, eller din nåværende logo som du vil videreutvikle.

Eksempler på grafisk uttrykk

Ferdighetene som trengs for å produsere merkevarekvalitet

Grafisk design

Illustrasjoner

Design Mockups

Merkevare strategi

Endelig resultat og kundetilfredshet

Fantastisk service og ikke minst kunne de hjelpe meg med spesielle løsninger mange andre jeg var i kontakt med ikke klarte. På pris var de billigst og mer profesjonelle enn noen andre jeg spurte om tilbud fra også! Jeg kan derfor anbefale Proweb Design på det varmeste!
Linn Vefald
Vi tok kontakt med Proweb Design fordi vi ble anbefalt dette webdesign selskapet da vi trengte en ny webside med spesialle tilpassede moduler og systemer. Proweb Design hjalp oss med å få opp et brukervennlig innovativ system som virkelig gjør jobben og som har blitt et verktøy vi ikke kan unnvære! Dette er et selskap som virkelig er profesjonelle og derfor gikk vi for både webside og årlig support.
Telemark Klima